Mennyi az annyi?!
Mitől függ egy karosszéria elem fényezésének ára?
Mitől függ egy karosszéria elem fényezésének ára?
Egy használt autókkal foglalkozó német portál, a mobile.de saját kínálatát vizsgálva arra a megállapításra jutott, hogy akár 30 százalékkal olcsóbban vehet kocsit, aki nem a megszokott fekete, szürke vagy fehér színekben gondolkodik.
Megnyugodtál, hogy van Casco biztosításod? Ezt a biztosítási formát azért választjuk, mert mi is követhetünk el hibát, okozhatunk balesetet és akkor is számítunk a kártérítésre.A CASCO-t azonban nem felügyeli az állam és nagyon sok az apró betűs rész szerződéskor, hogy minél kevesebbszer és kevesebbet fizessen neked. Van több olyan eset, amely kizáró ok amely(ek) miatt elutasíthatja a kártérítés kifizetését a biztosító. Nézzük melyek ezek!
A legbosszantóbb dolgok az apró sérülések, kavicsfelverődések, horzsolások, amik kezelés nélkül komoly gondok forrásai lehetnek. A szándékos karcolásokat már nem is mondom, mert már magától a gondolattól is ideges leszek. Ezeket a hibákat a szakember viszonylag könnyen el tudja tüntetni.
Bármelyikőnkkel előfordul, hogy balesetet okoz az utakon. Mit tegyél ilyenkor? Emlékezz erre a listára, vagy hívj hogy segíthessünk!
Amikor elkezdenek gyártani egy autómodellt, az első autókkal együtt színkártyákat is fújnak. Ezeket küldik szét a festékgyártóknak, akik a saját laborjukban előállítják a festéket. A sorozatban gyártott autók viszont a későbbiekben sokszor eltérnek ettől a színtől, sőt néha még a gyárak is kihoznak módosított színeket.
Milyen festékeket ismerünk? Mik az összetevőik? Akril, metál, gyöngyház? Vizes bázisú? Lakkok
A csiszolópapírokat a papírra, illetve a vászonra felvitt szemcsék nagysága alapján számokkal látják el. Ez azt jelenti, hogy egy négyzetcenti- méteren hány darab csiszolószemcsét találunk.
A fényezőhelységek gyártására külön cégek szakosodtak. Profi fényezést a levegőben szálló szennyeződések miatt mezei garázsban nem lehet végezni.
Józan ésszel megérthetjük, miért rossz a halálra kittelt autó. A felhordott anyag és a bázisfém hőtágulása mindig más. Amíg egy vékony réteg együtt mozog az alappal, a vastag kittréteg idővel elválik. Egy átlagos körbegittelt, majd telibe fényezett autóra körülbelül 4-5 kg gitt kerül fel, de veteránok esetében a 20-30 kg sem ritkaság. Természetesen az előkészítés alatt ennek a javát lecsiszolják.
Honlapunk cookie-kat használ, hogy a honlapunkon tett lépéseiről statisztikákat készíthessünk. Ha tovább használja honlapunkat, azzal hozzájárul a cookie-k használatához. Ezzel a tevékenységünkkel mi nem tudjuk Önt személyesen beazonosítani.